Biuro Obsługi Klienta ZTM

Biuro Obsługi Klienta w Punkcie Obsługi Klienta pod rondem Kaponiera (poziom -1)

Czynne: 

poniedziałek - wtorek, godz.: 6:00 - 13:00
środa - piątek, godz.: 13:00 - 20:00

W Biurze Obsługi Klienta ZTM na Kaponierze można:

  • złożyć reklamację, skargę lub wniosek
  • złożyć wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty
  • otrzymać bilet zastępczy na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA
  • bezpłatnie zrobić sobie zdjęcie do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie epidemii koronawirusa zdjęcia nie są wykonywane)
  • uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.
  • otrzymać pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów

Biuro Obsługi Klienta w siedzibie ZTM na ulicy Matejki 59 jest nieczynne do odwołania z uwagi na Covid-19

 

Umożliwiony jest kontakt zdalny poprzez:

- kontakt telefoniczny pod numerami 61 8 346 126 i 61 8 346 136 (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,

- kontakt drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,

- korzystanie z platformy ePUAP,

Uwaga! Prosimy o ograniczenie korespondencji tradycyjnej papierowej  - w celu eliminacji dróg ewentualnego zakażenia.

 

Złóż wniosek!

box-image

Jeśli chcesz uzyskać imienną kartę PEKA lub dokonać adaptacji Twojej ELS do systemu PEKA wejdź na stronę i zarejestruj się.
Nie czekaj! Złóż wniosek już dzisiaj

Złóż wniosek!

Kontakt

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu

ul. Matejki 59
60-770 Poznań
NIP 209-00-01-440

tel. 61 646 33 44

Godziny urzędowania
pon. - pt. 7.30 - 15.30
sob. - niedz. nieczynne

Punkty Obsługi Klienta
informacje o godzinach otwarcia tutaj

Biuro Obsługi Klienta

informacje o godzinach otwarcia tutaj

Serwis Informacji Pasażerskiej
tel. 61 646 33 44

pon. - pt. 7.30 - 20.00

 

Wyślij!