Biuro Obsługi Klienta ZTM

Biuro Obsługi Klienta ZTM  znajduje się przy ulicy Matejki 59, w którym pasażerowie mogą:

- złożyć reklamację, skagę lub wniosek
- odebrać kartę, która nie została odebrana w terminie do 40 dni w Punkcie Obsługi Klienta wpisanym we wniosku o wydanie karty PEKA
- rozłożyć na raty opłatę dodatkową
- otrzymać bilet zastępczy na czas wyrobienia duplikatu karty
- bezpłatnie zrobić sobie zdjęcie do wniosku o wydanie karty PEKA
- otrzymać legitymację dla rodzica/opiekuna dziecka niepełnosprawnego na trasę dom-szkoła-dom
- uzyskać Informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, karcie PEKA, objazdach, promocjach itp
- otrzymać pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów.

Biuro Obsługi Klienta ZTM jest czynne w poniedziałki i czwartki od 9.00 do 17.00 oraz we wtorki, środy i piątki od 7.30 do 15.30.

Złóż wniosek!

box-image

Jeśli chcesz uzyskać imienną kartę PEKA lub dokonać adaptacji Twojej ELS do systemu PEKA wejdź na stronę i zarejestruj się.
Nie czekaj! Złóż wniosek już dzisiaj

Złóż wniosek!

Kontakt

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu

ul. Matejki 59
60-770 Poznań
NIP 209-00-01-440

tel. 61 646 33 44

Czynne:
pon. - pt. 7.30 - 15.30
sob. - niedz. nieczynne

Wyślij!