Biuro Obsługi Klienta ZTM
Biuro Obsługi Klienta
ul. Matejki 59
60-770 Poznań
Telefon:
61 646 33 44
Adres e-mail:
ztm@ztm.poznan.pl
Czynne:
poniedziałek - piątek: 8.00-15.30
w Biurze Obsługi Klienta można:
- złożyć reklamację, skargę lub wniosek,
- odebrać kartę, która nie została odebrana w terminie do 40 dni w POK wpisanym we wniosku o wydanie karty PEKA
- złożyć wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty
- otrzymać bilet zastępczy na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA
- bezpłatnie zrobić sobie zdjęcie do wniosku o wydanie karty PEKA
- otrzymać legitymację dla rodzica/opiekuna dziecka niepełnosprawnego na trasę dom-szkoła-dom
- uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.
- otrzymać pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów
stanowisko Biura Obsługi Klienta
rondo Kaponiera poziom -1
(w Punkcie Obsługi Klienta ZTM)
Czynne:
poniedziałek - piątek: 9.30-17.00
odwiedzając stanowisko Biura Obsługi Klienta można:
- złożyć reklamację, skargę lub wniosek
- złożyć wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty
- otrzymać bilet zastępczy na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA
- bezpłatnie zrobić sobie zdjęcie do wniosku o wydanie karty PEKA
- uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.
- otrzymać pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów
Kontakt
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
ul. Matejki 59
60-770 Poznań
NIP 209-00-01-440
tel. 61 646 33 44
Godziny urzędowania
pon. - pt. 7.30 - 15.30
sob. - niedz. nieczynne
Biuro Obsługi Klienta
pon. - pt. 8.00 - 15.30
sob. - niedz. nieczynne
Punkt Obsługi Klienta
pon. - pt. 6.00 - 20.00
sob. - niedz. nieczynne
Serwis Informacji Pasażerskiej
tel. 61 646 33 44
pon. - pt. 7.30 - 20.00