Jak zbieramy punkty?
Zdobywanie punktów jest możliwe przy zakupie biletów okresowych o okresie ważności od 30 dni (z wyłączeniem biletów specjalnych) oraz doładowaniu tPortmonetki kwotą co najmniej 50 zł (jednorazowo). W przypadku dokonywania zakupu przez Internet liczba otrzymywanych punktów jest wyższa niż przy korzystaniu z pozostałych kanałów sprzedaży.
Ile punktów i za co?
- zakup Biletu Okresowego (trasowanego lub na sieć) lub Biletu Metropolitalnego w Punktach Obsługi Klienta (POK), Punktach Sprzedaży Biletów (PSB) i biletomatach - 150 pkt za każde 30 dni ważności biletu okresowego;
- zakup Biletu Okresowego (trasowanego lub na sieć) lub Biletu Metropolitalnego przez stronę internetową www.peka.poznan.pl - 200 pkt za każde 30 dni ważności biletu okresowego;
- doładowanie konta tPortmonetki w POK, PSB i biletomatach - 50 pkt za doładowanie w kwocie 50-300 zł;
- doładowanie konta tPortmonetki przez stronę internetową www.peka.poznan.pl - 65 pkt za doładowanie w kwocie 50-300 zł.
Po uzbieraniu odpowiedniej liczby punktów pasażer uzyskuje możliwość zakupu Biletów w Programie Premiowym (występujące w dwóch głównych wariantach: dla osób posiadających uprawnienia do Biletu Metropolitalnego oraz dla osób nieposiadających takiego uprawnienia - tabela poniżej) oraz rabatu przy doładowaniu tPortmonetki. Bilety takie dostępne są w Punktach Obsługi Klienta, a ich cena jest o ok. 5 proc. niższa niż cena ich odpowiedników w regularnej taryfie.
Zniżka przy zakupie z wykorzystaniem uzyskanych punktów dotyczy biletów 90-, 180- i 366-dniowych na sieć. Progi do uzyskania zniżki:
- 450 pkt dla biletu 90-dniowego;
- 900 pkt dla biletu 180-dniowego;
- 1800 pkt dla biletu 366-dniowego;
- 300 pkt dla doładowania tPortmonetki.
Każdy uczestniczący w Programie Premiowym ma wgląd w historię wykorzystania swoich punktów Programu Premiowego na koncie klienta w portalu www.peka.poznan.pl.
Kontakt
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
ul. Matejki 59
60-770 Poznań
NIP 209-00-01-440
tel. 61 646 33 44
Godziny urzędowania
pon. - pt. 7.30 - 15.30
sob. - niedz. nieczynne
Punkty Obsługi Klienta
informacje o godzinach otwarcia tutaj
Biuro Obsługi Klienta
informacje o godzinach otwarcia tutaj
Serwis Informacji Pasażerskiej
tel. 61 646 33 44
pon. - pt. 7.30 - 20.00