Biuro Obsługi Klienta ZTM

Biuro Obsługi Klienta

ul. Matejki 59

 60-770 Poznań

 

Telefon:

61 646 33 44

 

Adres e-mail:

ztm@ztm.poznan.pl

 

Czynne:

poniedziałek i czwartek: 9.00-17.00

wtorek, środa, piątek: 7.30-15.30

 

w Biurze Obsługi Klienta można:

 

- złożyć reklamację, skargę lub wniosek,

- odebrać kartę, która nie została odebrana w terminie do 40 dni w POK wpisanym we wniosku o wydanie karty PEKA

- złożyć wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty

- otrzymać bilet zastępczy na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA

 - bezpłatnie zrobić sobie zdjęcie do wniosku o wydanie karty PEKA

- otrzymać legitymację dla rodzica/opiekuna dziecka niepełnosprawnego na trasę dom-szkoła-dom

- uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.

- otrzymać pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów

 

 

stanowisko Biura Obsługi Klienta

rondo Kaponiera poziom -1

(w Punkcie Obsługi Klienta ZTM)

 

Czynne:

poniedziałek-piątek: 9.00-17.00

 

 

odwiedzając stanowisko Biura Obsługi Klienta można:

 

- złożyć reklamację, skargę lub wniosek

- złożyć wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty

- otrzymać bilet zastępczy na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA

- bezpłatnie zrobić sobie zdjęcie do wniosku o wydanie karty PEKA

- uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.

- otrzymać pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów

 

Złóż wniosek!

box-image

Jeśli chcesz uzyskać imienną kartę PEKA lub dokonać adaptacji Twojej ELS do systemu PEKA wejdź na stronę i zarejestruj się.
Nie czekaj! Złóż wniosek już dzisiaj

Złóż wniosek!

Kontakt

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu

ul. Matejki 59
60-770 Poznań
NIP 209-00-01-440

tel. 61 646 33 44

Czynne:
pon. - pt. 7.30 - 15.30
sob. - niedz. nieczynne

Wyślij!