Punkty Obsługi Klienta ZTM

Zarząd Transportu Miejskiego obecnie dysponuje 11 Punktami Obsługi Klienta ZTM w których pasażerowie mogą:
- kupić bilety papierowe i elektroniczne,
- złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA,
- odebrać imienną kartę PEKA,
- zapisać uprawnienie do ulgi na imiennej karcie PEKA,
- zapłacić opłatę dodatkową,
- kupić kartę PEKA na okaziciela
- uzyskać Informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach
- złożyć reklamację w formie pisemnej za wyjątkiem POK przy ulicy Matejki 59 gdzie reklamacje możemy złożyć w Biurze Obsługi Klienta.

Punkty Obsługi Klienta ZTM są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 do 20.00.

 

Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań

 

 

 

Lokalizacja - adres lub nazwa przystanku transportu publicznego w pobliżu którego znajduje się punkt

 

Rejon Poznania

1.

ul. Matejki 59 - siedziba ZTM

Grunwald

2.

ul. Głogowska 133 - siedziba MPK

Łazarz

3.

Górczyn - dworzec autobusowy

Górczyn

4.

Ogrody - pętla tramwajowa (punkt znajduje się w budynku przy pl. Waryńskiego 8)

Jeżyce

5.

rondo Rataje - dworzec autobusowy

Rataje

6.

rondo Śródka - dworzec autobusowy

Rataje

7.

os. Sobieskiego - dworzec autobusowy

Piątkowo

8.

Dębiec - pętla tramwajowa

Dębiec

9.

Junikowo - dworzec

Junikowo

10.

rondo Kaponiera (poziom -1)

Centrum

11.

pl. Wiosny Ludów - CH Kupiec Poznański (wejście od ulicy Strzeleckiej)

Centrum

  12. Odrestaurowany budynek Dworca Zachodniego (wejście od ulicy Głogowskiej) Centrum

 

Poza wymienionymi powyżej, funkcjonuje także Punkt Obsługi Klienta w gminie Tarnowo Podgórne.

UWAGA! Jak informuje TPBUS, w związku z pracami prowadzonymi na terenie bazy autobusowej nastąpiła pilna konieczność zawieszenia działalności funkcjonującego na terenie spółki Punktu Obsługi Klienta w Tarnowie Podgórnym.

Pasażerów prosimy o korzystanie z usług innych POK ZTM, na przykład z punktu znajdującego się na Ogrodach, w pobliżu pętli tramwajowej, w budynku przy pl. Waryńskiego 8.

Osoby, które we wnioskach o wydanie karty PEKA wskazały jako miejsce ich odbioru POK Dystrybutora TPBUS od jutra (20 kwietnia) będą mogły odebrać swoje karty właśnie w Punkcie Obsługi Klienta ZTM na Ogrodach, czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-20.00.

Punkt prowadzony przez TPBUS będzie nieczynny do odwołania. Za niedogodności przepraszamy.

POK w Tarnowie Podgórnym znajduje się w bazie TPBUS -  w Tarnowie Podgórnym przy ul. Rokietnickiej 23. POK jest czynny w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.30 i świadczy następujące usługi:

- przyjmowanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz wydanie kart,
- przyjmowanie wniosków o wydanie duplikatu karty PEKA,
- udzielanie pasażerom informacji w zakresie taryfy biletowej , ulg, zwolnień i promocji,
- wydawanie kart PEKA,
- doładowywanie kart PEKA,
- sprzedaż kart PEKA na okaziciela,
- przyjmowanie wniosków o zmianę danych osobowych w systemie PEKA,
- przyjmowanie wniosków o zastrzeżenie karty,
- przyjmowanie wniosków o adaptację legitymacji ELS  lub ELD,
- przyjmowanie reklamacji dotyczących użytkowania kart PEKA,
- przyjmowanie od pasażerów skarg, wniosków i reklamacji związanych z komunikacją miejską,
 -przyjmowanie oświadczeń dotyczących ulgi metropolitalnej,
- przyjmowanie wniosków  klientów o wystawienie faktury VAT za sprzedaż biletów komunikacji miejskiej za pośrednictwem biletomatów stacjonarnych,
- wgrywanie ulg na kartę

Zdjęcia do wniosków o wydanie imiennej karty PEKA są wykonywane (bezpłatnie) w następujących Punktach Obsługi Klienta (adres lub nazwa przystanku transportu publicznego w pobliżu którego znajduje się punkt):

  • ul. Matejki 59 – siedziba ZTM,
  • ul. Głogowska 133 - budynek MPK,
  • pl. Wiosny Ludów - CH Kupiec Poznański (wejście od ulicy Strzeleckiej),
  • rondo Rataje - dworzec autobusowy,
  • os. Sobieskiego - dworzec autobusowy
  • pl. Waryńskiego 8 - w pobliżu pętli tramwajowej na Ogrodach
  • rondo Kaponiera - nowy BOK poziom -1