Regulamin korzystania z Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej obowiązujący od 1 września 2020r. Procedura odbioru karty PEKA
Od 1 września obowiązuje zmieniony Regulamin korzystania z Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej. Jedną ze zmian jest nowa procedura odbioru kart PEKA. Wyrobione karty będą czekać tylko przez 12 miesięcy (od momentu złożenia wniosku) w Punkcie Obsługi Klienta ZTM wskazanym we wniosku o wydanie karty PEKA. Co więcej, karty PEKA wyrobione na podstawie wniosków sprzed 1 stycznia 2020r. będą dostępne w Punkcie Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego pod rondem Kaponiera (poziom -1) jeszcze tylko do końca tego roku. Później zostaną zutylizowane. Prosimy o odbiór nieodebranych kart po wcześniejszym telefonicznym poinformowaniu o takim zamiarze.
Po 31 grudnia 2020r. wszystkie nieodebrane karty PEKA, o które wnioskowano przed 1 stycznia 2020r. (wraz z wnioskami) zostaną zutylizowane. Dlatego, prosimy żeby każdy kto w minionych latach złożył wniosek o kartę PEKA, ale z różnych przyczyn jej nie odebrał, zgłosił chęć odbioru karty PEKA pod numerami telefonów:
- 61 8 346 126, 61 8 346 136 lub 61 8 346 163 (numery są dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30)
Karta zostanie dostarczona na Kaponierę i klient będzie mógł ją odebrać.
Konieczność dostarczenia karty do POK Kaponiera wynika z faktu, że w minionych latach – zgodnie z obowiązującą do 31 sierpnia 2020r. procedurą – nieodebrane (w ciągu 40 dni) karty PEKA trafiały do POK w siedzibie ZTM przy ulicy Matejki 59, a obecnie POK przy ul. Matejki 59 jest zamknięty do odwołania.
Warto odebrać swoją PEKĘ, ponieważ tylko pierwsza karta jest bezpłatna. Jeśli nie odebraliśmy karty PEKA, to chcąc wyrobić kolejną – musimy ponownie złożyć wniosek, ale wówczas wyrobienie kolejnej karty PEKA wiąże się z opłatą w kwocie 21 złotych.
Pobierz nowy Regulamin Poznańskiej Elektronicznej Karty PEKA ważny od 1.09.2020r.
Załącznik nr 1 - Upoważnienie do odbioru karty PEKA
Załącznik nr 2 - Wyciąg z Regulamin PEKA
Załącznik nr 3 - Zasady transferu
Załącznik nr 4 - Wniosek o PEKA
Załącznik nr 5 - Potwierdzenie odbioru karty PEKA
Załącznik nr 6 - Protokół reklamacji
Załącznik nr 7 - Potwierdzenie zatrzymania karty
Załącznik nr 8 - Wniosek o likwidację konta
Załącznik nr 9 - Zaświadczenie
Regulaminu korzystania z Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej obowiązujący od 1 lipca 2020 roku
Z dniem 1 lipca 2020 roku wchodzi w życie nowy regulamin Poznańskiej Elektronicznej Karty PEKA.
Regulamin jest dostępny tutaj
Załączniki do regulaminu są dostępne poniżej:
Załącznik nr 1 - Upoważnienie do odbioru karty PEKA
Załącznik nr 2 - Wyciąg z Regulamin PEKA
Załącznik nr 3 - Zasady transferu
Załącznik nr 4 - Wniosek o kartę PEKA obowiązujący od 1 lipca 2020 roku
Załącznik nr 5 - Potwierdzenie odbioru karty PEKA
Załącznik nr 6 - Protokół reklamacji
Załącznik nr 7 - Potwierdzenie zatrzymania karty
Załącznik nr 8 - Wniosek o likwidację konta
Załącznik nr 9 - Zaświadczenie
Regulamin Programu Premiowego
Regulamin Programu Premiowego Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej został wprowadzony Zarządzeniem nr 850/2015/P Prezydenta Miasta Poznania w dniu 14 grudnia 2015r.
Regulamin do pobrania w formacie pdf.
Więcej infromacji nt. Programu Premiowego PEKA znajdziesz tutaj.
Regulamin sprzedaży biletów przez Internet
Regulamin internetowej sprzedaży biletów został wprowadzony Zarządzeniem nr 20/2014 Dyrektora Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w dniu 17 kwietnia 2014r.
Regulamin jest do pobrania w formacie pdf.
Dzięki tej funkcjonalności w łatwy sposób można kupić bilet okresowy. A ponadto zarządzać swoim kontem, sprawdzać okres ważności posiadanych biletów oraz historię zakupów.
Przypominamy, że bilety zakupione przez Internet należy aktywować . Aktywacja następuje za pomocą samoobsługowego terminala w Punkcie Obsługi Klienta lub czytnika w pojeździe i jest możliwa po upływie dwóch godzin od daty potwierdzenia operacji przez dostawcę usług elektronicznych. W tym celu należy nacisnąć przycisk „Transfer e-biletu", a następnie włożyć kartę PEKA do kieszonki czytnika. Kartę można wyjąć po otrzymaniu informacji na wyświetlaczu o doładowaniu karty. Jest to bardzo istotne, ponieważ bez dokonania aktywacji bilet jest nieważny.
Kontakt
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
ul. Matejki 59
60-770 Poznań
NIP 209-00-01-440
tel. 61 646 33 44
Godziny urzędowania
pon. - pt. 7.30 - 15.30
sob. - niedz. nieczynne
Punkty Obsługi Klienta
informacje o godzinach otwarcia tutaj
Biuro Obsługi Klienta
informacje o godzinach otwarcia tutaj
Serwis Informacji Pasażerskiej
tel. 61 646 33 44
pon. - pt. 7.30 - 20.00